DRS Telemarketing

DRS har siden 2004 spesialisert seg på telemarketing mot privat- og bedriftsmarkedet.

Vår filosofi har hele tiden vært:
Selgende kundepleie – det skal være kundepleie i alt salg og salg i all kundepleie.

Be om et tilbud!

DRS sitt mål er at en samtale fra oss skal oppfattes som god kundeservice. For å få til dette er vi avhengig av god opplæring, god rekruttering og involvering fra våre oppdragsgivere. En medarbeider i DRS skal være stolt av de produkter vi selger og ha eierskap til våre oppdragsgivere. DRS gjennomfører 1,2 millioner samtaler mot privat- og bedriftsmarkedet hvert år, og produserer over 75 000 timer på telefon. Dette gjør at vi har ett ansvar for at alle samtaler holder høy kvalitet og at etterlatt inntrykk for kundene er positivt.

Vårt fokus på kvalitet har gjort oss til Norges mestvinnende callcenter. Vi har vunnet Nordmas pris for Årets Callcenter hele fire ganger, senest i 2017, samt en rekke andre priser for vårt callcenterarbeide. Se forøvrig vår skryteliste.

Den erfaring vi opp gjennom årene har skaffet oss, kombinert med en spennende mix av oppdrag, Salg stillingermålgrupper og tilbud, gjør at vi kjenner markedet meget godt og har mye erfaring på hvordan “den gode samtalen” skal gjennomføres.
Vi produserer også over 25 000 timer med coaching i løpet av ett år. Dette betyr at våre selgere har en coach tilgjengelig 1 time per dag. Vi velger å bruke tid på våre selgere!

Vi jobber med mange prosjekter innen bank og finans. Her er rammeverket på plass:

  • Alle selgere har vandelsattest fra politi
  • DRS har gjennomgått flere DD prosesser
  • Har profesjonsforsikring gjennom AIG
  • Høy datasikkerhet gjennom Atea
  • Adgangskontroll til lokaler

For mer informasjon om TM hos DRS, ta kontakt med Andreas Myhrvold på andreas.myhrvold@drs.no eller 93 20 41 09.