DRS blir Salgs- og Kommunikasjonshuset

DRS starter det nye året med en rebranding av sin bedriftsprofil, og har gått fra å være et av Norges største callcentere til å bli DRS Salgs- og Kommunikasjonshuset.

Vi markerer dette med nye hjemmeside, ny logo og økt satsing på nye fDRS logoorretningsområder. DRS har siden oppstarten i 2004 drevet med TM, og dette vil fortsatt være selve grunnmuren i DRS Salgs- og Kommunikasjonshuset. Bakgrunnen for endringene som nå skjer er at vi ønsker å tydeliggjøre vår satsing i flere kanaler, og at vi involverer oss i hele salgsprosessen på tvers av målgrupper og kanaler.

Vi merker et stadig større krav fra oppdragsgivere til oss som leverandør, spesielt når det gjelder samspillet mellom de ulike kanalene. Det blir stadig viktigere å kunne tilby skreddersydde løsninger når det kommer til direkte markedsføring, for å kunne oppnå størst mulig effekt for oppdragsgiver.

DRS kan tilby et fullt spekter av tjenester når det kommer til direktesalg, og leverer nå blant annet både TM, dørsalg, standsalg, selgerutleie, kurs og møtebooking.

DRS kommer i 2017 til å satse enda mer på nye forretningsområder og kanaler, samtidig som vi skal opprettholde vår posisjon som Norges beste callcenter.