Årets callcenter 2017

drslogo_åretscallcenter

DRS VANT ÅRETS CALLCENTER!

Gjengen - årets callcenter 2017NORDMA arrangerte den 16. februar Max Marketing Mix 2017, og kåret i den forbindelse årets beste callcenter. Vinneren ble DRS, og vi er utrolig stolte av å kunne motta denne utmerkelsen for fjerde gang!

Prisen føyer seg inn i en lang rekke av priser DRS har vunnet for sitt callcenterarbeide. I tillegg til å ha vunnet årets callcenter fire ganger, har vi vunnet pris for årets callcenter-medarbeider to ganger, samt VIRKEs bransjepris for callcenter i 2016.

Juryens begrunnelse for årets pris:
Årets callsenter imponerer juryen med evnen til å levere stabile resultater og kundevekst i 2016. Kandidaten har vist en imponerende evne til omstilling i et marked preget av reservasjoner mot telefonsalg. De går foran som et godt eksempel, og brenner for å opprettholde seriøsiteten og respekten i callsenter-bransjen.

“Jeg er glad for at vi befester vår posisjon som en ledende aktør i bransjen. Dette viser også at vår endring fra et tradisjonelt callcenter til et salgs- og kommunikasjonshus slår godt an i markedet!”
– Sverre Torjuul, daglig leder i DRS.

Se alle våre priser på skrytelisten vår.